Герб Почаева Почаев
Друзья сайта
Добро пожаловать в Почаев! Аренда жилья в Почаеве.
Інтернет-магазин комп'ютерів та електроніки


Поиск


Меню сайта


Форма входу



Категории раздела
Новости Украины
Новости Почаева
Справочная информация


Погода в Почаеве
Погода в Почаеве


Наша реклама
Св. Архангел Михаил
450 грн.

Воскресение Господне
160 грн.

Казанськая Богоматерь
Пара 185 грн.

Сретение Господне
160 грн.



Наш опрос
Оцените мой сайт
Всего ответов: 293


Мини-чат


Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0


Приветствую Вас, Гость · RSS 20.09.2021, 14:01
Главная » 2011 » Июнь » 9 » АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ ПРОЕКТУ РІШЕННЯ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ПОЧАІВСЬКОІ МІСЬКОЇ РАДИ
16:34
АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ ПРОЕКТУ РІШЕННЯ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ПОЧАІВСЬКОІ МІСЬКОЇ РАДИ

Додаток до рішення виконавчого

комітету Почаївської М/Ради

від 31 травня 2011 року




АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ ПРОЕКТУ РІШЕННЯ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ПОЧАІВСЬКОІ МІСЬКОЇ РАДИ


Про встановлення тарифів на послуги водопостачання і водовідведення , які надаються Почаївським комбінатом комунальних підприємств.



Опис проблеми


На сьогоднішній день на Почаївському комбінаті склалася ситуація, спричинена невідповідністю діючих тарифів на послуги з водопостачання і водовідведення для населення їх реальній собівартості. Тарифи на водопостачання і водовідведення для всіх груп споживачів затвердженні рішенням виконавчим комітетом Почаївської міської ради № 187 від 25 квітня 2010 року.

При формуванні нині діючих тарифах із мінімальної зарплати 869 гривень , а з 1 квітня 2011 року відповідно до чинного законодавства кожному працівникові необхідно забезпечити розраховану із мінімального розміру 961 гривень .Витрати по заробітній платі зросли на 10,5% ,а також із збільшенням зарплати зріс єдиний внесок на 10,5 %. Зросли тарифи на електроенергію, якщо в діючих тарифах було закладено електроенергії 0,6425 коп. за 1 кв./ год. То на даний час електроенергія вартує 0,8237 коп без ПДВ , а це зросло на 13 % , .паливо в діючих тарифах було закладено 5,53 грив. без ПДВ то на сьогоднішній день паливо вартує 7,92 грив., хлорка була 6,50 грив. на даний час 10,50 грив. З введенням нового податкового кодексу податки збільшились на 10 відсотків, також зросла амортизація на 40 відсотків.



ПОКАЗНИКИ РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ


В результаті проведення як базового дослідження по водопостачання і водовідведенню

для всіх груп споживачів затверджені рішенням виконавчого комітету міської ради від 31 травня 2011 року. ”Про встановлення тарифів на воду і водовідведення «.


ВОДОПОСТАЧАННЯ

для населення за 1 м/з з ПДВ 7,24 грив..

для бюджетних організацій 7,49 грив,

для інших 7,52 грив.


ВОДОВІДВЕДЕННЯ

для населення 8,45 грив.. .

для бюджетних організацій 8,92 грив.

для інших . 9,30 грив.




.

На сьогодні склалась ситуація діючі тарифи не відповідають рівно фактичних витрат на виробництво послуг. Основними причинами зростання витрат є порівнянні із затвердженими в діючих тарифах е ріст витрат на електроенергію, що пояснюються ростом тарифів на електроенергію на 28,2 відсотків / у діючих тарифах на наші послуги закладено ціну на електроенергію 0,6425 коп. без ПДВ за 1 кв ./год. проти середньої

ціни на електроенергію, яка склалася на даний час 0,8237 коп.2011 році за 1 кв / год без ПДВ.

Крім цього ,зростають витрати на оплату праці, та відрахування на соціальні заходи у зв’язку із зростанням рівня мінімальної заробітної плати в Україні з 01. 04.2011року рівень мінімальної заробітної плати законодавчо встановлений в розмірі 961 гривень проти закладеного в діючих тарифах 869 гривень.

Через застосування збиткових тарифів для населення за 2010 рік . комбінат по водопостачанню має збитків 14,5 тисяч. гривень. Фактична собівартість послуг по водопостачанню 4,76 грн. по водовідведенню 7,19 гривень за 1м3 відповідно проти собівартості затвердженої у діючих тарифах на послуги водопостачання 4,55 грив. , водовідведення 6,09 грив.

У зв”язку із цим підприємство відчуває недостачу у власних обігових коштах (отриманих від реалізації наданих послуг) і як внаслідок виникає загроза вчасного розрахунку за спожиті енергоносії, виплати заробітної плати та податкових платежів та розрахунку за цілий рік , ряд інших витрат.

Негативним наслідком невідповідності тарифів на послуги водопостачання та водовідведення для населення рівню економічно - обгрунтованих витрат на їх виробництво, зокрема в частині витрат на капітальні інвестиції, є значний рівень зносу основних засобів підприємства, який у 2010 році склав майже 80% вартості об”єктів водопостачання і водовідведення відповідно зниження якості обслуговування споживачів.

Через значну зношеність мереж водопостачання та водовідведення відбуваються перериви у наданні послуг споживачам, порушується режим безперебійного надання послуг в місті, у разі виникнення аварій не підтримується належний тиск у системах.

Цілі регулювання.

Метою прийняття даного рішення є приведення тарифів на послуги водопостачання та водовідведення, що надаються комбінатом до рівня, що забезпечує:

  • утримання якості надання послуг водопостачання

  • впровадження низки першочергових інвестиційних проектів, спрямованих на забезпечення розвитку виробництва, підвищення надійності, якості технологічного процесу, впровадження енергозберігаючих технологій

  • стримування темпів зносу основних засобів.


Механізм регулювання.

Регуляторні цілі передбачається досягнути шляхом прийняття рішення про впорядкування тарифів на послуги водопостачання, водовідведення.

Рішення про впорядкування тарифів на комунальні послуги у разі його прийняття, буде єдиним процедурним документом відповідного до якого споживачам буде проводитись нарахування плати за комунальні послуги та здійснюватись коригування тарифів на ці послуги у разі зміни протягом установленого строку дії тарифів, ставок податків і зборів, мінімального рівня заробітної плати і інших складових витрат проводити коригування тарифів на комунальні послуги згідно „ Порядку формування тарифів на воду і водовідведення Постанови КМУ № 959 від 12.07.2006 .р.”

Альтернатива


  1. Збереження існуючого стану, тобто без зміни діючих тарифів та без надання дотації з міського бюджету. Дана альтернатива є неприйнятною, оскільки ситуація що склалася на комбінаті, потребує вирішення для стабільного водозабезпечення. в іншому випадку - виникає загроза, при якій комбінат може опинитися на межі банкрутства.

  2. Надання комбінату дотації в неповному в повному обсязі на покриття збитків від неповного відшкодування економічно повне, або невчасне виконання дохідної частини міського бюджету може призвести до несвоєчасних розрахунків бюджету із підприємством, відповідно збільшити ризик невчасних розрахунків останнього по зобов”язаннях за енергоносії, затримки у виплаті заробітної плати, сплати податків і зборів, інших витрат підприємства для виробництва та реалізації послуг водопостачання , водовідведення що буде супроводжуватись зростанням кредиторської заборгованості, виставлянням штрафних санкцій та іншими негативними наслідками. Часткове підвищення тарифів на послуги для населення до рівня неповного відшкодування економічно обґрунтованих витрат.

Дана альтернатива може бути прийнятою, але має свої недоліки через те, що частину коштів необхідно все ж таки виділяти з міського бюджету для відшкодування збитків зазначеного суб”єкта господарювання.



ВИГОДИ ТА ВТРАТИ


Сфера інтересів міської влади та підприємства.

Вигоди:

  • покращення якості наданих послуг з водопостачання та водовідведення;

  • вирішення питання надійного водопостачання та водовідведення;-

  • забезпечення прибуткової роботи комбінату.

  • забезпечення надійності роботи водопровідно-каналізаційних об’єктів

  • та мереж.

  • можливість впровадження новітніх енергозберігаючих технологій.

  • зменшення звернень та скарг зі сторони споживачів.


ВИТРАТИ

  • виділення коштів з міського бюджету при умові часткового підвищення

тарифів на послуги для населення до рівня економічно - обгрунтованих витрат

  • або при умові збереження діючих тарифів.

Сфера інтересів суб’єктів господарювання.

В И Г О Д И

  • підвищення якості наданих послуги:


Витрати:

можливе збільшення витрат на оплату послуг з водопостачання та водовідведення



СФЕРА ІНТЕРЕСІВ ГРОМАДЯН

Вигоди:

  • підвищення якості наданих послуг:

  • забезпечення надійності наданих послуг.


Витрати:


можливе збільшення витрат на оплату послуг з водопостачання та водовідведення.


ЗАХОДИ З ДОПОМОГОЮ ЯКИХ БУДЕ ЗДІЙСНЮВАТИСЬ ВІДСТЕЖЕННЯ РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ


Базове дослідження –населення, яке споживало послуги по водопостачанню

та водовідведенню, встановленими рішенням виконавчого комітету міської ради від від 26 квітня 2010 року № 221 .


Повторне дослідження –населення, яке споживати послуги з водопостачання та водовідведення та сплачувало за них відповідно до тарифів, затверджених новим рішенням виконавчого комітету міської ради.


ПОКАЗНИКИ – РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ

В результаті проведення як базового, так і повторного дослідження будуть

досліджуватись та вивчатися наступні показники:

1.Показники прибутковості чи збитковості підприємства / щоквартально/.

2.Рівень відшкодування тарифом витрат на послуги з водопостачання /

щоквартально/

3.Рівень відшкодування тарифом витрат на послуги з водопостачання і водовідведення.

4.Фактичні витрати на капітальні інвестиції / щоквартально/.

5.Рівень рентабельності тарифів / щоквартально/.

6.Показники погашення кредиторської заборгованості всього, у .т.ч. за електроенергію, з оплати праці за розрахунки з бюджетом

7.Показники витрат та втрат ресурсів:

- питоме споживання електроенергії;

- втрати та не обліковані витрат води з системи подачі і розподілу води;

- продуктивність праці /доходи від реалізації розподілені на кількість працівників/.

8.Показники якості питної води:

- хімічні показники /колір , запах, смак, зміст хімічних речовин/,

- бактеріологічні показники / індекс БГКП- бактерії групи кишкової палички/,

- радіологічні показники /бета - активність води/.

9.Показники аварійності мереж:

--кількість аварій на 1 км водопровідних мереж.

- кількість аварій на 1 км каналізаційних мереж.

10.Показники якості надання послуг:

- кількість скарг на проблеми у забезпеченні безперебійними послугами:

11.Показники вивчення громадської думки щодо стану водозабезпечення, якості

проведення інформаційно - роз’яснювальної роботи зі споживачами, поліпшення іміджу підприємства:кількість проведених тематичних форумів з проблем якості надання послуг, якості обслуговування споживачів ,шляхів зменшення та реструктуризація заборгованості.

кількість проведених зустрічей керівництва комбінату в районах міста з питань вивчення громадської думки щодо впровадження інвестиційних проектів, запровадження приладів обліку водопостачання, пошуку шляхів зниження витрат на виробництво водопостачання і водовідведення та збільшення реалізації послуг.

Категория: Новости Почаева | Просмотров: 879 | Добавил: Apostol | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
© pochaiv.at.ua 2009-2013. Использование материала без ссылки на источник pochaiv.at.ua запрещено