Герб Почаева Почаев
Друзья сайта
Добро пожаловать в Почаев! Аренда жилья в Почаеве.
Інтернет-магазин комп'ютерів та електроніки


Поиск


Меню сайта


Форма входу



Категории раздела
Новости Украины
Новости Почаева
Справочная информация


Погода в Почаеве
Погода в Почаеве


Наша реклама
Св. Архангел Михаил
450 грн.

Воскресение Господне
160 грн.

Казанськая Богоматерь
Пара 185 грн.

Сретение Господне
160 грн.



Наш опрос
Оцените мой сайт
Всего ответов: 294


Мини-чат


Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0


Приветствую Вас, Гость · RSS 20.04.2024, 07:44
Главная » 2012 » Август » 7 » АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ ПРОЕКТУ РІШЕННЯ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ПОЧАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
12:43
АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ ПРОЕКТУ РІШЕННЯ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ПОЧАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Додаток до проекту рішення

Виконавчого комітету Почаївської

Міської ради від 27 липня 2012 року.



АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ ПРОЕКТУ РІШЕННЯ

ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ПОЧАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ


Про корегування тарифів на послуги з централізованого водопостачання, які надаються Почаївським комбінатом комунальних підприємств


Опис проблеми ;


На сьогоднішній день на Почаївському комбінаті комунальних підприємств склалася ситуація, спричинена невідповідністю діючих тарифів на послуги з водопостачання для споживачів їх реальній собівартості . Тарифи на водопостачання для всіх груп споживачів затвердженні рішенням виконавчим комітетом Почаївської міської ради № 121 від19 серпня 2011 року

ПОКАЗНИКИ РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ


В результаті проведення, як базового дослідження по водопостачання для всіх груп споживачів затверджені рішенням виконавчого комітету міської ради від 26 липня 2012 року «про коригування тарифів на централізоване водопостачання.


ВОДОПОСТАЧАННЯ


ДЛЯ НАСЕЛЕННЯ 7,10грн. за 1 м/з з ПДВ

ДЛЯ БЮДЖЕТНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ 7,26 грн. за 1 м/з з ПДВ

ДЛЯ ІНШИХ ОРГАНІЗАЦІЙ 7,56 грн. за 1 м/з з ПДВ



На сьогодні склалась ситуація ,діючі тарифи не відповідають рівню фактичних витрат на виробництво послуг . Основними причинами зростання витрат є порівнянні із затвердженими в діючих тарифах .Є ріст витрат на електроенергію,яка зросла на 13 відсотків, у діючих тарифах була закладена ціна на електроенергію 0,8356 коп. без ПДВ за 1 квт. /год. проти ціни на електроенергію, яка склалася на даний час 0,9467 коп. за 1 кв./год. без ПДВ.


Через застосування збиткових тарифів для населення за 1 півріччя 2012 року комбінат

по водопостачанню має збитків 35,6 тис. грив. фактична собівартість послуг по водопостачанню 6,23 відповідно проти собівартості затвердженої у діючих тарифах 5,13 грн.


У зв’язку із цим підприємство відчуває недостачу у власних обігових коштах отриманих від реалізації наданих послуг і як внаслідок виникає загроза вчасного розрахунку за спожиті енергоносії,виплати заробітної плати та податкових платежів і ряд інших витрат.

Негативним наслідком невідповідності тарифів на послуги водопостачання для населення рівню економічно - обгрунтованих витрат на їх виробництво,зокрема в частині витрат на капітальні інвестиції ,є значний рівень зносу основних засобів підприємства,який у 2011 році склав майже 85 % вартості об’єктів водопостачання відповідно зниження якості обслуговування споживачів. Через значну зношеність мереж водопостачання відбуваються перериви у наданні послуг споживачам, порушується режим безперебійного надання послуг в місті, у разі виникнення аварії не підтримується належний тиск у системах.

ЦІЛІ РЕГУЛЮВАННЯ.


Метою прийняття даного рішення є приведення тарифів на послуги водопостачання ,що надаються комбінатом до рівня ,що забезпечує:


  • Утримання якості надання послуг водопостачання

  • Впровадження низки першочергових інвестиційних проектів, спрямованих на забезпечення розвитку виробництва,підвищення надійності,якості технологічного процесу,впровадження енергозберігаючих технологій.

  • Стримування темпів зносу основних засобів.


МЕХАНІЗМ РЕГУЛЮВАННЯ.


Регуляторні цілі передбачається досягнути шляхом прийняття рішення про впорядкування тарифів на послуги водопостачання.

Рішення про впорядкування тарифів на комунальні послуги у разі його прийняття,буде єдиним процедурним документом відповідного до якого споживачам буде проводитись нарахування плати за комунальні послуги та здійснюватись коригування тарифів на ці послуги у разі зміни протягом установленого строку дії тарифів, ставок податків і зборів,мінімального рівня заробітної плати і інших складових витрат проводити коригування тарифів на комунальні послуги згідно «Порядку формування тарифів на централізоване водопостачання та водовідведення.» Постанови Кабінету Міністрів

України від 1 червня 2011 року.

АЛЬТЕРНАТИВА


  1. Збереження існуючого стану,тобто без зміни діючих тарифів та без надання дотації з міського бюджету. Дана альтернативна є неприйнятною,оскільки ситуація ,що склалася на комбінаті,потребує вирішення для стабільного водо забезпечення.

В іншому випадку виникає загроза ,при якій комбінат може опинитися на межі банкрутства.

  1. Надання комбінату дотації в неповному обсязі на покриття збитків від неповного відшкодування економічно повне,або невчасне виконання дохідної частини міського бюджету може призвести до несвоєчасних розрахунків бюджету із підприємством, відповідно збільшити ризик невчасних розрахунків останнього по зобов’язаних за енергоносії,затримки у виплаті заробітної плати, сплати податків і зборів,інших витрат підприємства для виробництва та реалізації послуг водопостачання,що буде супроводжуватись зростанням кредиторської заборгованості,виставлянням штрафних санкцій та іншими негативними наслідками. Часткове підвищення тарифів на послуги для населення до рівня неповного відшкодування економічно обґрунтованих витрат.

  2. Дана альтернатива може бути прийнятою,але має свої недоліки через те,що частину коштів необхідно все ж таки виділяти з міського бюджету для відшкодування збитків зазначеного суб’єкта господарювання.


ВИГОДИ ТА ВТРАТИ


Сфера інтересів міської влади та підприємства.


ВИГОДИ

  • Покращення якості наданих послуг з водопостачання .

  • Вирішення питання надійного водопостачання.

  • Забезпечення прибуткової роботи комбінату.

  • Забезпечення надійності роботи водопровідно – каналізацінних об,єктів та мереж.

  • Можливість впровадження новітніх енергозберігаючих технологій.

  • Зменшення звернень та скарг зі сторони споживачів.


ВИТРАТИ


  • Виділення коштів з міського бюджету при умові часткового підвищення тарифів на послуги для населення до рівня економічно - обґрунтованих ,або при умові збереження діючих тарифів.



ВИГОДИ


  • Підвищення якості наданих послуг.


ВИТРАТИ

Можливе збільшення витрат на оплату послуг з водопостачання.


СФЕРА ІНТЕРЕСІВ ГРОМАДЯН


ВИГОДИ:


  • Підвищення якості наданих послуг

  • Забезпечення надійності наданих послуг.


ВИТРАТИ:

  • Можливе збільшення витрат на оплату послуг з водопостачання.


ЗАХОДИ З ДОПОМОГОЮ ЯКИХ БУДЕ ЗДІЙСНЮВАТИСЬ ВІДСТЕЖЕННЯ РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ


Базове дослідження – населення, яке споживало послуги по водопостачанню встановленими рішенням виконавчим комітетом міської ради від 19 серпня 2011 року № 121


Повторне дослідження – населення , яке споживало послуги з водопостачання та сплачувало за них відповідно до тарифів,затверджених новим рішенням виконавчого комітету міської ради.


ПОКАЗНИКИ - РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ


В результаті проведення як базового ,так і повторного дослідження будуть досліджуватися та вивчатись наступні показники:


  1. Показники прибутковості чи збитковості підприємства / щоквартально/.

  2. Рівень відшкодування тарифом витрат на послуги з водопостачання /що квартально/.

  3. Фактичні витрати на капітальні інвестиції /що квартально/.

  4. Рівень рентабельності тарифів /що квартально/.

  5. Показники погашення кредиторської заборгованості всього у.т.ч. за електроенергію з оплати праці за розрахунки з бюджетом.

  6. Показники витрат та втрат ресурсів:

Питоме споживання електроенергії

Втрати та не обліковані витрати води з системи подачі і розподілу води:

Продуктивність праці / доходи від реалізації розподілені на кількість

працівників/.

  1. Показники якості питної води:

Бактеріологічні показники /індекс БГКП – бактерії групи кишкової палички.

Радіологічні показники /бета – активність води/.

  1. Показники аварійності мереж:

Кількість аварій на 1 км. Водопровідних мереж.

  1. Показники якості наданих послуг;

Кількість скарг на проблеми у забезпеченні безперебійними послугами.

  1. Показники вивчення громадської думки щодо стану водо забезпечення,якості проведення інформаційно - роз’яснювальної роботи зі споживачами,поліпшення іміджу підприємства,кількість проведених тематичних форумів з проблем якості надання послуг, якості обслуговування споживачів ,шляхів зменшення та реструктуризація заборгованості. Кількість проведених зустрічей керівництва комбінату в районах міста з питань вивчення громадської думки щодо впровадження інвестиційних проектів,запровадження приладів обліку водопостачання, пошуку шляхів зниження витрат на виробництво водопостачання та збільшення реалізації послуг.




Категория: Новости Почаева | Просмотров: 897 | Добавил: Apostol | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
© pochaiv.at.ua 2009-2013. Использование материала без ссылки на источник pochaiv.at.ua запрещено